Fashion · Wedding

Sezonul mireselor :X

Este sezonul nuntilor asa ca majoritatea dintre noi are cel putin o nunta la care sa mearga sau la care a fost deja. Vrem sa recunoastem sau nu, nunta la care participam reprezinta un moment in care ne gandim oare cum ar arata propria nunta si mai ales cum va arata rochia noastra de mireasa. Pentru ca o postare anterioara in care va aratam rochii de mireasa a avut multe vizualizari pe blogul meu, dar si cautari pe google care ajungeau la postare, m-am gandit sa mai dedic un articol (sau mai multe) acestui subiect.  Nu mai spun ca pe mine ma incanta mult tema aceasta. Vad multe rochii foarte frumoase si cred ca tare greu imi va fi sa-mi aleg rochia atunci cand va fi  momentul.

Din pacate, rochiile la care visăm sunt majoritatea de lux si extrem de inaccesibile pentru majoritatea dintre noi, insa nimic nu ne impiedica sa alegem in minte un model care ne place si poate avem norocul sa gasim ceva asemanator si prin magazinele noastre sau norocoasele care cunosc o croitoreasa buna sau un designer (ca sa sune mai fancy :D) sa mearga cu fotografia cu rochia mult visata si sa si-o  creeze.

Sa va arat modelele care pe mine m-au fascinat, cele mai multe sunt simple, insa am ales si cateva mai complexe, deoarece m-am gandit ca oricare dintre noi si-ar dori sa fie cea mai frumoasa si stralucitoare de la nunta ei.

This slideshow requires JavaScript.

In caz ca vreti sa vedeti mai multe rochii, care mie poate nu mi-au placut asa mult, dar e posibil ca voua sa va placa mai mult, aici este sursa fotografiilor.

Leave a Reply

