Fără categorie

Spray pentru protecţie solară 50+ Ivatherm

S-a incheiat si campania Trender si Ivatherm si a trecut si vacanta mea. A fost o saptamana frumoasa la mare, la plaja si in nicio zi nu m-am lipsit de spray-ul pentru protectie solara 50+ de la Ivatherm. Eu am cuvinte frumoase de spus despre acest produs pe care abia asteptam sa-l folosesc.

Pentru inceput, iata ce scrie producatorul despre acest spray pe site-ul oficial:

Descrierea produsului

Asigura protectie solara maxima, imediata si pe termen lung a pielii sensibile expuse actiunii nocive a radiatiilor solare. Protejeaza celulele pielii de efectele mutagene ale radiatiilor UV. Se adreseaza protectiei ridicate a pielii adultilor. Evitati contactul cu soarele in orele cele mai fierbinti ale zilei (11.00-15.00).

Produsele Ivatherm se gasesc numai in farmacii.

Compozitie si proprietati

Filtrele solare au efect fotoprotector imediat si pe termen lung.

Heliomoduline® stimuleaza sistemul natural de reparare al ADN-ului, limiteaza alterarea moleculei de ADN.

Aquaxyl® are eficacitate dovedita hidratanta si restructuranta. Optimizeaza rezervele hidrice si limiteaza pierderile de apa cu realizarea echilibrului hidric la nivelul pielii.

Calmiskin® reduce inflamatia si reda starea de confort a pielii.

Apa termala Herculane are efect calmant , antiiritant si antiinflamator.

Mod de prezentare:
» Spray 125 ml

Mod de folosire

Se aplica uniform pe intreaga suprafata a corpului inainte si in timpul expunerii solare. Se reinnoieste frecvent aplicatia. Rezistent la apa si la transpiratie.

Parerea mea:

In primul rand, trebuie sa spun ca e prima lotiune cu un factor de protectie atat de ridicat pe care o folosesc. Asta m-a atras prima oara atunci cand am ales acest produs pentru a-l testa in aceasta campanie.

In al doilea rand, pot spune ca in saptamana care a trecut am avut cea mai fina si catifelata piele dintotdeauna. Intr-adevar, am baut si foarte multa apa, dar sunt convinsa ca si aplicarile frecvente ale spray-ului Ivatherm au fost “de vina”. Chiar daca acest produs poarta denumirea de spray, este de fapt o lotiune alba cremoasa, datorita acestui fapt fiind si foarte eficienta (mai am un sfert din recipient dupa o saptamana de folosire de cel putin 4 ori pe zi pe tot corpul). Mi-a mai placut faptul ca intra foarte repede in piele si are un miros frumos.

Din pacate, nu am putut folosi acest spray si pentru ten, deoarece eu am un ten mixt, iar aceasta lotiune imi facea fata grasa si lucioasa. Poate pentru un ten uscat este mai potrivit.

In acest moment, acest spray spf 50+ Ivatherm este redus de la 62 RON la 46,5 RON pe site-ul Ivatherm.

*produsul a fost primit pentru testare

7 thoughts on “Spray pentru protecţie solară 50+ Ivatherm

    1. Nu e meritul meu, ci al unui Nikon DSLR si al prietenului meu. Adevarul e ca imi era cam rusine ca se uita lumea ciudat ca facem poze la o lotiune, dar a meritat daca pozele sunt reusite :)))

    1. Mie mi se pare tare ciudat ca are acesti iritanti, din moment ce se considera a fi un dermato-cosmetic. Oricum pielea mea il place🙂

Leave a Reply

