Fără categorie

Răsfăţ apicosmetic la duş

Complexul Apicol Veceslav Harnaj a lansat de curand 4 geluri de dus naturale (Apidermin, Apidermaliv, Floramin şi Floral), iar eu am avut ocazia sa ma rasfat cu doua dintre ele (Apidermin si Floramin) pe care mi le-am ales, insa sunt tare curioasa cum sunt si celelalte doua.

Cel mai mult imi place la aceste geluri de dus faptul ca sunt naturale, nu au parabeni si contin niste ingrediente pe care pielea le adora.

Pentru ca in timpul verii facem dus si de doua ori pe zi, pielea noastra este expusa substantelor (parabeni, parfum) pe care le contin gelurile de dus din comert si care pot fi daunatoare unei epiderme sensibile sau chiar alergice.

Ma bucur ca acum exista pe piata o alternativa naturala pentru curatarea si hidratarea pielii noastre.

Asa cum va spuneam, eu am folosit gelurile de dus Apidermin si Floramin, insa abia astept sa mi le cumpar si pe celelalte doua.

APIDERMIN

Acest gel de dus contine propolis, laptisor de matca si ulei din nuci de macadamia. L-am ales deoarece vara expun mai des pielea la razele nocive ale soarelui, iar asta duce la imbatranirea timpurie a pielii. Prin ingredientele sale, Apidermin hraneste epiderma si stimuleaza regenerarea celulara. Imi place foarte mult continutul lui cremos, am impresia ca ma spal cu miere, iar pielea ramane foarte hidratata si catifelata dupa dus. Un mic minus ar fi parfumul cam prea puternic pentru gusturile mele, probabil din cauza continutului de propolis.

FLORAMIN

Gelul de dus Floramin este potrivit mai ales persoanelor care au pielea mai uscata. Eu l-am ales dintre cele patru datorita ingredientelor sale: miere de salcam, extract de portocale si ulei de migdale dulci. Pielea se simte foarte hidratata dupa folosirea lui. Este de asemenea foarte cremos si se aseamana cu mierea la consistenta si culoare. Trebuie sa recunosc ca mirosul imi place mai mult decat la Apidermin.

Aceaste geluri de dus contin ingrediente naturale si NU AU PARBENI, spre deosebire de cele din comert cu care ne-am obisnuit deja. Fiecare gel de dus are 250 ml si costa aproximativ 12 lei. Pot fi cumparate din magazinele naturiste Plafar sau pot fi comandate online pe site.

Daca ati mai citit blogul meu, stiti deja ca sunt o promotoare a produselor romanesti, care contin ingrediente naturale si sunt la fel sau chiar mai bune decat acele branduri mult mai promovate.

*produsele au fost primite pentru testare

Leave a Reply

