Reviews

Manichiură de vară (2)- Nebunia Tangerine Tango

Daca acum cateva veri era o nebunie sa-ti faci unghiile portocalii, vara asta parca numai unghii portocalii vad peste tot. Desi nu prea sunt genul care sa poarte ce poarta toata lumea, in privinta unghiilor, aceasta nuanta, tangerine tango, m-a prins si pe mine in mrejele ei.

Sa va arat ce am experimentat ultima oara 😀.

1. Am folosit baza de unghii Rimmel care promite sa intareasca si sa protejeze unghia:

2. M-am dat pe unghii cu oja Rimmel Lycra PRO 314 Let’s go crazy, care promite sa reziste 10 zile. Dupa aproape o saptamana de cand o am pe unghii, eu as spune ca rezista mai putin de 10 zile. Imi place la nebunie pensula acestei oje, care este mai mare si are o forma ce permite o aplicare mai rapida si mai sigura a ojei:

3 thoughts on “Manichiură de vară (2)- Nebunia Tangerine Tango

  1. Foarte frumoasa oja, am si eu un tangerine tango colorama, chiar nu am mai folosit-o de ceva timp. Baza cu e, esti multumita de ea?

    1. Inca nu-mi pot spune parerea despre baza. Astept sa o folosesc de mai multe ori. In ultima vreme au inceput vreo doua unghiute sa se exfolieze, chiar sunt curioasa daca aceasta baza mi le va reface. O sa revin cu un update.

Leave a Reply

