Reviews

Review: Garnier Color Naturals 6.34 Ciocolata

Acum sa nu va ganditi ca m-am facut blonda, doar mi-am deschis parul putin. Visam de mult timp la un ciocolatiu, nu mi-a iesit exact asa cum voiam, insa merge. Sper sa ajung in timp la culoarea pe care o vreau.

Ultima oara cand m-am vopsit a fost anul trecut in septembrie, deci mai aveam un pic si faceam anul. Ma mir ca am avut atata rabdare, dar chiar voiam sa-mi mai las parul linistit inainte de a-l umple de chimicale, mai ales ca inainte il chinuisem “putin” cu un roscat pentru care a trebuit sa-l decolorez. In ultima vreme imi ramasesera doar varfurile roscate, desi le tundeam aproape lunar cate un cm.

In trecut am mai incercat eu sa-mi deschid parul cu o nuanta-doua cu vopsea din comert, insa nu prea se vedea, poate doar in soare o vaga idee ca ar fi fost vopsit.

In ultima vreme am auzit ca vopseaua Garnier ar fi printre putinele care deschid culoarea naturala a parului cu un ton-doua. Am zis sa incerc si eu si nu-mi pare rau.

Ce-i drept, se putea si mai bine, insa in timp as vrea sa-mi vopsesc doar radacinile, pentru a obtine o nuanta uniforma. Desi aveam destui cm de par natural crescut, parca radacinile tot sunt putin mai deschise decat restul parului. O fi din cauza ca radacinile au stat mai mult cu vopsea, avand in vedere ca am inceput cu ele? Cel mai probabil.

Diferenta fata de parul natural nu este incredibila, tot la soare si la lumina este mai vizibila, insa exista, asta e important 😛. Un lucru e clar, mi-a deschis satenul meu inchis aproape la fel ca pe cutie, cel putin la radacina😀. Lucru la care nu ma asteptam, recunosc.

Am folosit doua cutii de Garnier Color Naturals, nuanta 6.34 Ciocolata. Nu mi-a placut deloc mirosul care este pur si simplu sufocant. Oxidantul si vopseaua le-am omogenizat intr-un castron de sticla. Ce nu mi-a mai placut este faptul ca amestecul era mult prea lichid. Noroc ca m-a vopsit mama, caci singura cred ca o puneam pe toata (vopseaua) pe mine.

Am facut si o demonstratie “inainte” si “dupa”, asa cum era/este parul la radacina.

 

3 thoughts on “Review: Garnier Color Naturals 6.34 Ciocolata

Leave a Reply

