Fără categorie

Fond de ten fluid Ivatherm

A trecut o saptamana de cand folosesc produsele primite in campania “Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?” organizata de Trender si Ivatherm, despre care v-am vorbit si aici.

Pentru ca spray-ul cu spf 50+ l-am folosit abia o data (astept sa plec in vacanta pentru a profita de el din plin  :p), iar mama trebuie sa foloseasca mai mult timp produsele primite pentru a-si da cu parerea, m-am gandit sa incep prin a-i face review celui mai “abuzat” dintre produsele pe care le-am primit, si anume fondul de ten fluid Ivatherm.

Ce spun producatorii despre acest fond de ten:

Indicatii:

 “Fondul de ten corector ajuta la mascarea imperfectiunilor pielii asigurand un machiaj eficient pielii sensibile. Poate fi utilizat pentru mascarea defectelor cauzate de rozacee, cuperoza, eritem, laser, dermabraziune, cicatrici, acnee. Este foarte eficient pentru acoperirea cearcanelor sau corectarea culorii pielii. Asigura un ten perfect si uniform”.

Proprietati:

 “O textura foarte fina si o putere de acoperire foarte mare, un machiaj foarte natural si omogen.
Uleiul de jojoba, vitamina E si provitamina B5 ii confera un efect hidratant si protector impotriva radicalilor liberi. Este bogat in alfabisabolol cu proprietati calmante si anti-iritante. Asigura protectie UV (SPF 15) si impotriva imbatranirii cutanate.
Formula fara parfum, fara parabeni, fara fenoxietanol.
Este disponibil in trei nuante.”
Mod de folosire:
 “Aplicati o crema hidratanta potrivita tipului dumneavoastra de piele ca baza de machiaj. Aplicati fond de ten corector fluid pe varful degetelor. Intindeti produsul, din centrul fetei spre exterior, cu miscari circulare.”
Parerea mea:
 In primul rand, trebuie sa spun ca inainte de a incepe sa folosesc acest fdt am avut o perioada destul de indelungata in care eram pur si simplu impotriva fondului de ten, am tot fost dezamagita de tot ce incercam, mi se parea ca toate imi fac fata sa arate ca o masca, indiferent cat de putin produs aplicam. De curand am primit de la prietenele mele, Cristina si Dorina, un fond de ten mineral, care imi place de asemenea, dar odata cu aceasta campanie, am zis sa incerc si Ivatherm. Sunt surprinsa cat de bine se potriveste acest produs dermatocosmetic tenului meu, mai ales ca l-am luat fara sa-l fi incercat in prealabil si fara sa stiu ce nuanta mi se potriveste cel mai bine. Foarte mult nu aveam de unde alege, acest fond de ten are doar trei nuante disponibile, eu nu am tenul nici portelan,  nici prea inchis, asa ca am ales Beige 02.
Mi-a suras ca are factor de protectie, doar 15, ce-i drept, dar tot e mai bine decat deloc, este pentru piele sensibila, non-comedogen si hipoalergenic si, obsesia mea😛, nu are parabeni si nici parfum. Eu am sesizat, totusi, un miros foarte, foarte subtil, dar placut.
Tenul meu doar cu crema hidratanta:
Si cu fond de ten:
…si un pic de make up si blush😀
In zilele in care l-am testat, am aplicat inainte fie o crema hidratanta, fie m-am dat cu apa termala Ivatherm. Astfel, fondul de ten se intindea si omogeniza mai bine, deoarece mie mi se pare cam grosut, chiar daca se numeste el “fluid”.
Eu nu am mari probleme cu tenul, cate un cos imi apare rar (mai mult sub barbie, deoarece am prostul obicei sa stau cu mana in falca :D), mai am mici pete lasate de cosuri si cateva alunite. Ivatherm nu este un fond de ten cu acoperire mare, as zice mai degraba mica spre medie, insa eu nici nu voiam ceva cu acoperire mare, tare mi-e ca as fi capatat acelasi efect de masca de care ma feresc.
Da tenului luminozitate, fara sa para gras. Eu am ten mixt, asa ca, mai ales vara, imi luceste fata in zona fruntii. Cu acest fdt, mi-am dat seama ca si dupa ore bune de purtare si stat in caldura, fruntea mea ramanea mata.
Pentru ca asa cum va spuneam, eu nu foloseam frecvent fondul de ten, atunci cand se intampla, eram intrebata  “Ti-ai dat cu fond de ten?”. De data asta nu am mai fost intrebata, de aici deduc ca fdt-ul de ten Ivatherm nici nu se observa pe fata, poate doar efectele lui pozitive.
Mie imi place, l-as cumpara, insa sunt tare curioasa data viitoare sa incerc si fondul de ten Joviale, tot de la Ivatherm, pe care multe trenderitze il testeaza acum. Abia astept parerea lor, iar daca e de bine, voi investi cu toata increderea in acest produs dermatocosmetic, care ca si celelalte, desi sunt produse in Franta, contin apa termala Herculane,  cunoscuta pentru proprietatile ei binefacatoare din atatea puncte de vedere.
*produsul a fost primit pentru testare

2 thoughts on “Fond de ten fluid Ivatherm

  1. Si eu l-am avut pe acesta si la inceput, la primele folosiri mi-a placut, insa apoi a inceput sa mi se para prea portocaliu si parca nu se mai potrivea tenului meu nici ca textura.
    Acum am ales Joviale in campania Trender si nu imi pare rau. E mult mai bun, o sa-i fac si review in curand🙂

    1. Si eu ma gandesc ca nu mi se va mai potrivi dupa ce ma voi mai bronza. de fapt, sunt sigura, d-asta profit de el acum. Am citit si review-ul tau despre el. Eu nu am vazut Joviale atunci cand am ales produsele, cu siguranta il luam, mai ales ca are pompita si asta ma incanta mai mult. Abia astept parerea ta despre el.

Leave a Reply

