Fără categorie

Demachiant nutritiv pentru ochi- Elmiplant

Tocmai am terminat sticluta de Elmiplant- demachiant nutritiv pentru ochi. Ce trebuie sa stiti despre el in cazul in care doriti sa vi-l cumparati:

Pe el scrie ca “Indeparteaza eficient machiajul, hraneste genele. Contine proteine din bumbac si vitamina B5. Este ideal si pentru ochi sensibili. Este testat oftalmologic si NU contine parabeni si parafine. Curata zona delicata a ochilor cu o combinatie hranitoare de ingrediente active naturale. Proteinele din bumbac hranesc eficient genele si reduc iritatiile pielii, in timp ce vitamina B5 reda elasticitatea pielii. Potrivit si pentru purtatoriii de lentile de contact.”

Ce am eu de precizat si obiectat:

Este o solutie apoasa, nu un demachiant cremos. Mie mi-a placut ca nu are parabeni, mai ales ca este dedicat ochilor, care este o zona sensibila. Nu am ochi sensibili, dar m-am gandit ca este mai delicat daca este “ideal pentru ochi sensibili”. Pe mine nu ma usturau ochii de la el.

Ce nu mi-a placut este ca nu curata eficient mascara, chiar daca nu este una waterproof. Chiar daca el asa se lauda, mie mereu imi ramanea mascara sau tus pe gene. Imi dadeam seama de asta dimineata dupa ce ma spalam pe fata si innegream prosopul, deci noaptea ramaneam cu o parte din rimel pe gene. Asa ca am renuntat sa il mai folosesc pentru curatarea machiajului ochilor si o perioada l-am utilizat doar pentru curatarea tenului in zilelele cand nu ma machiam. Tenul il curata binisor de impuritati insa mi se pare ca “strange” putin pielea. Are un miros placut, nu foarte puternic. Este intr-un recipient de 125 ml. Pe mine m-a tinut destul, insa nu il foloseam zilnic. Costa aproximativ 12 lei.

L-as recomanda  persoanelor care nu se machiaza si vor doar sa isi curete tenul de impuritatile cauzate de poluare.

Un mare plus este ca nu are parabeni.

One thought on “Demachiant nutritiv pentru ochi- Elmiplant

Leave a Reply

