Fără categorie

Argilă cu de toate :)

Tocmai am luat o scurta pauza de la invatat si am zis ca n-ar fi rau sa-mi fac o masca cu argila. Acum vreo doua luni mi-am cumparat Pudra de Argila de la Aslavital, care mie imi place foarte mult deoarece  o pot combina cu ce vreau eu, in functie de ce imi doresc. Este foarte eficienta impotriva sebumului in exces si a acneei.

Cel mai mult imi place sa amestec argila cu fructe. Cum aseara am primit o caserola plina cu zmeura (Multumesc, mami! :X), am zis ca n-ar fi rau sa “sacrific”  vreo 2-3 zmeurici pentru tenul meu. Le-am ales pe cele mai zemoase, le-am zobit si am adaugat putina pudra de argila. Cu amestecul rezultat mi-am dat pe fata si acum, in timp ce scriu, am pe ten cea mai delicioasa masca pe care mi-am facut-o pana acum.

Acum vreo doua saptamani, am procedat in acelasi fel, dar cu o capsuna. Exact doar una, nu e nevoie de mai mult. Si aia a fost la fel de delicioasa, dar parca acum e si mai si.

Cum vara beau ceai verde aproape in fiecare zi, e foarte racoritor, chiar si fierbinte, de multe ori amestec pudra de argila cu acesta. La fel, trebuie o cantitate foarte mica, vreo 2-3 lingurite.

Cine nu are tenul sensibil, dar sufera de acnee, poate combina argila si cu suc de lamaie, ustura putin, dar e eficient. Pe plicul de argila scrie ca pentru acnee, este recomandat sa o amesteci cu apa simpla, insa eu nu ma pot abtine sa nu fac o combinatie delicioasa, mai ales ca nu am cine stie ce probleme cu cosurile.

Nu as recomanda argila pentru cele cu tenul uscat, il usuca si mai rau, poate doar combinata cu ulei de masline si miere…

In orice caz argila nu trebuie tinuta pe fata mai mult de jumatate de ora, daca nu s-a uscat pana atunci, mai bine va spalati. Este bine sa va dati cu o crema hidratanta dupa, eu o sa folosesc apa termala Ivatherm, pe care o tin la frigider si e foarte racoritoare.

Pudra de argila provine din Muntii Padurea Craiului, intr-o cutie gasiti 10 plicuri care costa aprox. 10-12 lei la hypermarket. Este foarte ieftina avand in vedere ca dintr-un plic faci cel putin 3 masti si nu trebuie aplicata mai des de o data pe saptamana.

 

4 thoughts on “Argilă cu de toate :)

  1. Ar trebui să-ti dea bani pe reclamă cei de la AslaVital pentru că eu mi-am cumpărat plicuri de argilă la sfatul tău. Sper să fie bune. Spor la învăţat😉

  2. @Elena: Multumim mult de review! Ne bucuram ca iti place pudra noastra de argila. Combinatia cu zmeura e o optiune foarte fresh vara!🙂

  3. Cu placere! Mai toate produsele pe care le-am incercat pana acum de la Farmec (Gerovital, Aslavital) mi se par excelente. Acum folosesc tratamentul cu petroleum de la Gerovital pentru regenerare si in curand ii voi face si un review. Am pe lista si alte produse Farmec pe care astept sa le incerc🙂

Leave a Reply

