Fără categorie

Câte lucruri împarţi cu femeile din viaţa ta?

Sunt fericita ca sunt una dintre bloggeritele norocoase selectate de Trender pentru a participa la Campania Ivatherm– “Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?”.

Tot ce a trebuit sa fac a fost sa raspund la doua chestionare si sa-mi aleg o partenera de campanie. Am ales-o, bineinteles, pe cea mai importanta femeie din viata mea, este vorba de mama.

Astazi am primit produsele Ivatherm pe care abia asteptam amandoua sa le folosim si sa va povestim cum sunt.

Am primit fiecare cate un spray cu apa termala Herculane si am putut alege alte patru produse, doua pentru mine si doua pentru mama mea.

Eu imi doream demult un fond de ten si nu stiam ce sa imi iau, ceva mai usor de vara, asa ca a fost un moment potrivit sa-mi aleg fondul de ten fluid pentru piele sensibila, fara parfum, fara parabeni si cu SPF 15 (nuanta Beige 02). Al doilea produs este un spray pentru protectie solara ridicata SPF 50+, ca tot a venit vara si vreau sa merg la plaja, iar alunitele mele chiar au nevoie de multa protectie.

Pentru mama mea am ales o crema hidratanta pentru fata cu SPF 20 si o crema anti-vergeturi pentru piele sanatoasa si ferma. O sa va povestesc ce parere are despre ele de indata ce ajung la ea si le foloseste.

Peste cateva saptamani, o sa le fac la fiecare cate un review si sper sa fie numai de bine.

Acum sa trec de euforie si sa revin la invatat ca mai sunt cateva zile pana la examenul ala atat de important: licenta!!!

 

 

One thought on “Câte lucruri împarţi cu femeile din viaţa ta?

Leave a Reply

