Reviews

Exfoliant pentru ten gras si mixt

Acum ceva timp am descoperit un exfoliant foarte bun de la Yves Rocher. Se numeste Sebo Specific si este intr-o sticla alungita verde deschis. Are consistenta unui gel cu niste particule usor abrazive. Se foloseste o cantitate foarte mica si lasa pielea proaspata si curata. Este recomandat pentru tenul mixt (gras in zona T: frunte, nas, barbie) si gras. Mi se pare ideal mai ales pe timpul verii, cand tenul transpira si excesul de sebum la nivelul fetei este mai mare. Desi este recomandat sa fie folosit doar 6 luni de la deschidere, eu recunosc ca l-am tinut mai mult in conditiile in care nu ma spalam zilnic cu el si apelam si la metode mai naturale de exfoliant, vezi malai.

M-am uitat si pe ingrediente si nu are parabeni, iar mirosul este unul placut. Eu l-am primit de la Yves Rocher in varianta de 50 ml (ca cel din imaginea de mai sus), deoarece era cadou la o comanda, insa recipientul care se cumpara are 125 ml si costa 30 lei. Va asigur insa ca tine destul de mult si isi merita banii.

Pe site-ul Yves Rocher este descris ca “gel gomant pentru ten gras si mixt. Purifica epiderma. Microparticulele de gomaj din acest gel purifică epiderma, fără a o agresa, iar tenul respiră mult mai bine.”

Mi-as dori sa incerc si crema matifianta din aceeasi gama SeboSpecific, deoarece vara tenul meu secreta mai mult sebum din cauza caldurii si mi-e groaza de monstruletii aia de cosuri care se ivesc din cand in cand:(

3 thoughts on “Exfoliant pentru ten gras si mixt

Leave a Reply

