Health

Cum sa-ti tai singura varfurile parului

Acum cateva luni bune, am mers la coafor sa-mi mai iau putin din varfurile deteriorate. I-am spus coafezei sa nu tunda mai mult de 5 cm si m-am trezit ca-mi tunsese vreo 15, cel putin.  Ii spuneam de fiecare data sa aiba grija cat ia, ca mie, avand parul ondulat, imi va parea scurt dupa ce ma usuc (imi pulveriza apa pe par si mi-l si intindea putin cu placa atunci cand ma tundea). Nu m-am mai dus de atunci la ea fiind convinsa ca s-a razbunat pentru ca i-am spus ca nu vreau sa ma mai vopsesc (roscata). Adevarul e ca nu m-am mai vopsit de atunci deloc si mi-am si lasat parul sa creasca. Insa stiam ca pentru a face parul sa creasca mai repede si sanatos, trebuie ca o data la 2, cel mult 3 luni, sa-ti tunzi varfurile.

Din capul locului spun ca eu nu incurajez pe nimeni sa se tunda singura acasa, desi sunt sigura ca oricare dintre voi a facut-o macar o data. Dupa experienta de la coafor, eu recunosc ca imi tund varfurile singura, exact atat cat vreau eu, adica 1 cm, cel mult 2, insa precizez ca eu am parul ondulat, asa ca mici greseli tehnice nu se observa, deoarece buclele oricum nu sunt egale. Voi merge si la coafor de indata ce voi dori sa-i dau parului meu alta forma, caci la asta cu siguranta nu ma pricep😛.

Pana una alta, daca vreti sa va luati putin din varfuri si vreti si sa scutiti niste bani, dar mai ales, daca sunteti sigure pe mana voastra,va recomand filmuletele de mai jos:

Si pentru breton,

One thought on “Cum sa-ti tai singura varfurile parului

  1. Si eu m-am tuns singura ultimele doua dati si nu doar la varfuri, l-am si filat. Nici mie nu imi place ca unele stiliste iti fac ele ce vor, desi tu le dai indicatii clare despre ceea ce doresti🙂
    O sa scriu si eu pe blog despre asta🙂

Leave a Reply

