Nails

Manichiură de vară (1)

Va spunem intr-o postare trecuta ca vara asta am de gand sa experimentez cateva culori de oje (nu foarte multe), care mi se par interesante si pe care poate vreti sa le incercati si voi, daca va plac.

Eram foarte curioasa cum arata culoarea asta pe unghiile mele, insa nu pot spune ca ma caracterizeaza foarte tare, acum dupa ce am vazut-o. Eu inclin mai mult spre culorile calde, cand vine vorba de oja. Pentru ca nu eram convinsa daca imi va placea, nici nu am investit prea mult in aceasta oja. Este GABRINI Multivitamin, Summer Edition (4 lei de la Metrou Unirii :P).

Nu mai folosisem Gabrini de o “vesnicie”, nici nu mai stiam cum mai e. Mi se pare cam groasa si lasa spatii cand o intinzi pe unghie, insa trebuie sa recunosc ca se uniformizeaza imediat. Eu am aplicat intai un lac transparent si apoi un rand din Gabrini. Pe unghia mea s-a uniformizat repede caci am aplicat un strat mai gros, insa exista pericolul sa se strice inainte sa se usuce, fiind groasa. Desi este  o oja ieftina, am fost surprinsa sa vad ca rezista aproape o saptamana pana sa sara de pe varfurile unghiilor. Mi-ar placea sa incerc si alte nuante si sper sa fie la fel ca cea pe care o am acum.

6 thoughts on “Manichiură de vară (1)

  1. Si eu mi-am luat oja asta acum o saptamana😀 Nu ma deranjeaza asa de mult modul in care se aplica insa nu suport mirosul pe care il are ;))

    1. Parca si mie mi-a placut mai mult la urmatoarele aplicari. Nu e chiar rea pana la urma, mai ales daca ne gandim la pretul infim.

    1. Am incercat acum cativa ani, dar parca acum nu prea mai sunt stilul meu. Imi place mai mult manichiura clasica. O sa incerc totusi ceva, dar nu prea complicat pentru inceput si nu stiu sigur cand.🙂

Leave a Reply

