Health

Mască pentru păr uscat

In ultima vreme imi tot răsfăt parul cu diverse masti naturale, doar-doar s-o mai salbatici si el. Azi ca e ziua mea onomastica am zis sa-l rasfat si mai mult. Eu am parul ondulat, iar parul ondulat/cret este prin excelenta un par aspru. Eu nu pot spune ca am  parul uscat, ci doar varfurile parca sunt mai uscate/aspre . Asa ca in afara de balsam, care e nelipsit, trebuie din cand in cand sa-i mai ofer si cate o masca. Si le prefer pe cele naturale, facute in casa. Daca data trecuta mi-am facut o maioneza- ati citit bine- maioneza (am amestecat cu mixerul un galbenus de ou si doua linguri de ulei de masline si una de ulei de ricin, mi-am uns parul cu ea si am insistat pe varfuri- am lasat-o o ora si chiar pot spune ca parul arata mult mai stralucitor decat de obicei),  azi am ales o alta masca, pe care n-am mai incercat-o. Iata in ce consta ea:

  • 1/2 avocado
  • 1 lingura ulei de masline
  • 2 linguri lapte

Am pasat avocado cu furculita, am adaugat ulei, am amestecat, am adaugat si laptele si din nou am amestecat. S-a format o pasta cu care mi-am uns parul si am lasat o ora. In acest timp mi-am acoperit parul cu un prosop.  Am tot citit despre cat de hidratant este avocado si cat de bun este atat pentru interiorul organismului, cat si exterior (par, piele).

Eu folosesc mastile pe par inainte de a-l spala, insa am grija sa nu fie parul prea imbacsit, caci astfel masca nu mai patrunde in par, daca ai si spuma si fixativ si mai stiu eu ce.

Acum sper sa nu ma ploua si azi, caci umezeala din atmosfera imi strica buclele si le transforma in maturici. Cine are parul ondulat/cret natural stie…

7 thoughts on “Mască pentru păr uscat

  1. La multi ani!
    Eu nu prea am rabdare sa-mi fac masti si sa stau cu ele. Dar vreau sa incerc lainarea acasa cu gelatina, poate ai vazut, a incercat Modniza.

  2. Eu am incercat cu miere, ulei de masline si galbenus de ou sau cu ulei de cocos si erau bune, dar se curata foarte greu, cel putin la mine:)
    Te-am adaugat si in blogroll, asa ca keep up the good work!

  3. Eu stiam ca trebuie sa le tii in cap (mastile) mai multe ore ca sa aiba efect, o ora cred ca e cam putin. Eu cel putin le tin vreo 4-6 ore (le fac doar cand am timp)🙂

  4. @ Dorina : Daca la tine s-a curatat greu, imagineaza-ti la mine ca am parul cret si se incurca mai rau. Cred ca cel mai tare ma enerveaza mierea in par, in rest sa zicem ca e suportabil.

    Multumesc ca m-ai adaugat in blogroll :*

  5. @Kris: Si eu le tineam mai mult inainte, dar nu prea mai am timp si in ultima vreme am citit ca recomandari pe diverse site-uri de 15-20 de minute, ceea ce mi se pare prea putin, asa ca eu stau uneva la mijloc, adica o ora.
    Singurul cu care stau 3 ore e tratamentul pentru regenerare de la Gerovital, pe care il folosesc de vreo 2-3 saptamani, dar eu ma spal pe par de 2 ori pe saptamana iar tratamentul il aplic o data pe saptamana.

Leave a Reply

