Nails

Unghiuţe: “Colour me pretty”

Momentan recunosc ca nu am foarte multe nuante de oje, cum vad ca se lauda in ultima vreme toate bloggeritele care isi pun fotografii ca n-spe mii de nuante si apoi scriu cu falsa modestie “Nu sunt multe” . Nu-mi place sa-mi cumpar multe, deoarece mi se pare ca se usuca inainte sa apuc sa-mi fac unghiile de prea multe ori cu ele si nu vad de ce as irosi banii.

Am avut de-a lungul timpului unghiile colorate cu nuante de la pasteluri aproape transparente pana la albastru neon, mov inchis sau negru, acum insa nu cred ca as mai investi intr-o oja atat de inchisa, prefer culorile mai feminine. Momentan imi colorez unghiile intr-o nuanta portocalie (tangerine) cand le am scurte si un lac transparent care bate spre roz cand le las sa creasca mai mari. Celelalte cred ca s-au uscat saracele de asta iarna. Rosul sper sa reziste mai mult. Nu ma satur niciodata sa-mi fac unghiile rosii.

Anul asta  se poarta pe unghii unele dintre cele mai frumoase culori si le-as incerca pe toate,  totusi cred ca o sa ma limitez la 2-3 incercari.😛

A, si inca ceva, prefer unghiile rotunjite, in defavoarea celor pilite drept. Mi se pare ca dau un aspect mai placut mainilor si sunt mai dragalase si feminine. Cred ca as face totusi si cateva exceptii, la un french, de exemplu.😛

Cateva modele care mie imi plac foarte mult:

This slideshow requires JavaScript.

Si cireasa de pe tort, un model de vara delicios:

Si sursa foto in caz ca vreti sa vedeti si alte modele mai extravagante, care nu prea sunt pe gustul meu:

http://www.facebook.com/Unghiile/photos

One thought on “Unghiuţe: “Colour me pretty”

Leave a Reply

