Fără categorie

Vreau si eu păr asa!

Cine spunea ca daca ai par drept il vrei ondulat, iar daca e ondulat, il vrei drept, mare dreptate avea. Si mai e si culoarea parului, care iar nu ne convine de cele mai multe ori…

Sunt insa convinsa ca parul drept este mult mai usor de aranjat si da mai putina bataie de cap. Chiar daca am parul ondulat, nu il am ondulat asa cum as vrea eu… Of, niciodata nu ne multumim cu ce avem…

Din pacate, in afara de cret/drept, mai conteaza si textura parului atunci cand vrei sa iti faci o anumita coafura.

Stiu ca trebuie sa ne resemnam si multumim cu ce avem, dar uite totusi ce inteleg eu prin par frumos si cum ar trebui aranjat:

3 thoughts on “Vreau si eu păr asa!

Leave a Reply

