Health

Ceaiul verde chiar ajuta la slabit

Eu am inceput sa beau ceai verde pe la vreo 15 ani cand chiar aveam nevoie sa slabesc si am apelat atat la un regim de viata corespunzator (nu mai mancam paine si paste, nici carne de porc sau carne cu prea multa grasime, cascaval si alte alimente despre care stim cu totii ca  ingrasa), cat si la sport, nu foarte mult, dar suficient cat sa simt ca depun un efort. Si beam ceai, foarte mult ceai verde. Neindulcit. Era oribil la inceput, dar dorinta mea de a slabi era foarte mare, asa ca nimic nu mai conta. Cred ca cel mai greu ar fi  fost sa renunt la dulciuri. Nu am renuntat de tot, insa le-am diminuat considerabil. Si am reusit sa slabesc gradual, in vreo 3-4 ani vreo 15 kg, ceea ce e foarte mult pentru inaltimea mea. Recunosc ca dupa un timp nu am mai facut sport constant, am inceput sa nu mai fiu asa restrictiva cu mancarea, dar ceai verde mai beam. Poate nu la fel de mult ca inainte, dar constant. Si chiar daca am avut perioade cand eram mai gurmanda decat de obicei, nu m-am mai ingrasat. Eu vreau sa cred ca totul se datoreaza ceaiului verde. Intr-adevar nu am slabit brusc si poate de aceea am reusit sa ma mentin, insa eu chiar cred in calitatile ceaiului verde. Si acum, de cate ori simt eu ca am mancat cam multe mancaruri cu grasimi, cum e in perioada Sarbatorilor, apelez imediat la ceaiul verde, despre care se spune ca arde grasimile. Ceaiul verde se bea dupa masa.

Daca vreti sa va apucati sa beti ceai verde, aveti grija sa nu-l beti dupa ora 17.00 sau chiar 16.oo. Are destul de multa cofeina si da insomnie. Trebuie sa aveti si perioade in care sa nu mai consumati ceai, deoarece este posibil sa se obisnuiasca organismul cu el si sa nu mai slabiti. Nu va dezarmati daca dupa o perioada nu mai slabiti. Important e sa nu reveniti la stilul de viata anterior si veti vedea ca veti continua sa pierdeti din kilograme. Exista o perioada de stagnare, insa apoi veti reincepe sa ardeti grasimi.

Dincolo de experienta mea, iata ce se spune despre acest ceai:

Ceaiul verde este apreciat din timpuri stravechi pentru proprietatile sale benefice. Devine din ce în ce mai clar pentru oricine că ceaiul verde are un spectru foarte larg de prevenire a bolilor.

 Compozitia ceaiului verde este formata din uleiuri esentiale, teină, tannini catechici, aminoacizi, vitamina C, proteine, calciu, fluor si altele. Toate aceste componente fac din ceaiul verde un excelent antioxidant, diuretic, stimulator cerebral, stimulator al proceselor de ardere a grăsimilor şi factor de protecţie anticancer.

 Cateva indicatii terapeutice ar fi:

  •  Tratamente de slabire
  •  Intarzie imbatranirea prematura a tenului
  •  Reduce formarea tartrului dentar şi stopează apariţia cariei dentare, datorită fluorurilor şi taninurilor conţinute
  •  Obezitate, greutate in exces
  •  Oboseala intelectuală sau fizică
  • Reţinerea apei în organism    Mai multe cititi aici…

Eu mai cred ca cel mai important lucru atunci cand vrei sa slabesti este motivatia. Trebuie sa fie ceva care sa te faca sa nu renunti, un motiv atat de puternic incat sa reusesti. Iar ca sa te mentii, trebuie sa ai un obiectiv. Dupa ce ai ajuns sa slabesti si vezi cat de bine te simti in pielea ta si increderea pe care incepi sa o ai in propria persoana, stii sigur ca nu mai vrei sa ajungi ca inainte.

As mai avea ceva de precizat. Nu uitati sa ramaneti feminine si sa va pastrati formele. Slabiti, daca aveti prea multe kilograme in plus, dar nu ajungeti piele si os. O femeie este mai frumoasa atunci cand hainele ei se asaza pe niste forme.😉

One thought on “Ceaiul verde chiar ajuta la slabit

  1. Pingback: Fii mai frumoasă

Leave a Reply

