Fashion · Wedding

Visul oricărei fete

Eram pe Facebook şi am văzut că cineva dăduse “like” la o fotografie cu o rochie de mireasa. Nu m-am putut abţine să nu intru să văd toată galeria cu fotografii. Cred ca de cand aveam 12-13 ani am început să ma uit după rochii de mireasă şi sa le admir, sperând că într-o zi voi purta şi eu aşa rochie.

Ce ştiu sigur e că voi avea o rochie cu corset, dar ma mai gandesc dacă “sirenă” sau gen “prinţesă”.

În vitrinele magazinelor din România rar am văzut rochii aşa frumoase, de aceea vreau să vă arăt şi vouă nişte modele care mie îmi plac foarte mult.

This slideshow requires JavaScript.

A, am uitat sa zic. Nu ma mărit. Încă.😀

4 thoughts on “Visul oricărei fete

Leave a Reply

