Fashion · Fără categorie

Fetitele iubesc rochitele

Ador acest obiect vestimentar: rochia. Si nu cred ca sunt singura. Ne plac rochiile din foarte multe motive:  vrem sa fim feminine, gingase, senzuale, sexy sau pur si simplu vrem sa fim mai frumoase. Iar rochia ne ajuta sa fim mai frumoase. Eu, cel putin, nu ma pot abtine sa nu ma uit dupa o fata imbracata intr-o rochie dragalasa. Ce sa mai zicem de baieti…

Mie imi plac rochiile simple, de obicei monocrome sau sa aiba chiar si doua sau cel mult trei culori. Insa trebuie sa recunosc ca si cele inflorate ma incanta, dar cele cu floricele marunte, nu cat toata rochia.

Zilele trecute am gasit un site cu rochii. Toate mi se par superbe, dar am ales totusi cateva pe care sa vi le arat si voua.








Nu-i asa ca sunt frumoase? Eu va spun ca au si niste preturi accesibile avand in vedere ca pot fi achizitionate de pe un site din afara.

4 thoughts on “Fetitele iubesc rochitele

Leave a Reply

