Fără categorie

Leapşă amuzantă şi cam deşucheată

  Leapsa trecuta a fost mai de scoala generala, cea de azi, primita de la Teo, este cam desucheata pentru Postul Pastelui, asa cum spunea si Bianca, dar nu m-am putut abtine sa nu o completez si eu, mai ales ca s-a facut multa valva pe seama ei inca inainte de a exista. Doar suntem copii si ne place sa ne jucam.😛

Leapsa asta este conceputa de Clara, deci nu avea cum sa nu fie foarte tare.

Sa incepem!

1. Luaţi cartea cea mai apropiată de voi. Deschideţi-o la pagina 56. Scrieţi aici a cincea propoziţie/frază, fără să menţionaţi cartea din care aţi citat.

“Daca insa institutiile de presa sunt controlate de o mana de oameni, mai pot ele asigura multitudinea punctelor de vedere si accesul larg al reprezentantilor publicului la dezbaterile majore?”

2. Ce titlu de film îţi descrie cel mai bine viaţa sexuală? Sau, la sugestia Clarei, ati dori sa v-o descrie?

Love and Other Drugs

3. Alegeţi un titlu de melodie care vă descrie cel mai bine viaţa sexuală, pe cea ideală sau actuala.

Crazy

4. Daca ai fi o inventie, care ai fi?

As fi un sutien cu push-up :)))

5. Daca ai fi o statie de metrou, care ai fi?

As fi statia Universitate, pentru ca acolo am primit acest trandafir: :X

6. Daca ai fi un joc pe calculator sau un program, ce ai fi?

Cred ca as fi Mario. Stiu ca il jucam la nesfarsit🙂

7) Ce film aţi revedea la nesfârşit şi nu v-aţi plictisi?

Mrs. Doubtfire – rad la fel de mult de fiecare data cand il vad.

8) Care sunt cele 3 obiecte pe care le-ai lua cu tine pe o insula pustie?

Daca ma gandesc la ceva de supravietuire, as lua:  FRIGIDERUL !!! Glumeam, un cutit, o lanterna si o bricheta.

Daca e o insula pasnica si cu de toate: lotiunea de plaja, ochelarii de soare si costumul de baie (dar e pustie, deci ma pot lipsi totusi de acest ultim obiect si as lua o carte :P)

Si intrebarea mea, pentru ca regula acestei lepse este ca fiecare sa mai adauge o intrebare:

9) Care este cel mai greu sau bun fel de mancare/desert pe care l-ai gatit? (sa vedem acum cine e gospodin/a)

Nu stiu daca e neaparat greu, dar e bun: salata de boeuf, pentru ca mereu am emotii cand fac maioneza si imi ia si mult timp, deci ar face bine sa iasa buna. Iar ca desert, cred ca am facut o tarta cu capsuni cand eram mai mica si stiu ca mi-a iesit tare buuuuna.

Trimit aceasta leapsa urmatorilor: Marcela, Mihaela si nu mai stiu cui pentru ca vad ca majoritatea a primit-o deja.

6 thoughts on “Leapşă amuzantă şi cam deşucheată

  1. Şi mie îmi place ‘Mrs. Doubtfire’. Îmi plac toate filmele în care a jucat Robin Williams!

    P.S.: Văd că şi tu ai o carte de jurnalism la îndemână😀

Leave a Reply

