Health

Scrub-ul bunicii

Saraca mamaie nu cred ca a folosit malaiul altfel decat la mamaliga, insa eu i-am gasit si alta intrebuintare. Il folosesc ca exfoliant pentru fata din cand in cand. Astazi a fost una dintre acele zile in care m-am “rasfatat”. Dupa ce mi-am aplicat masca de uleiuri pentru par, m-am gandit ca n-ar fi rau sa-mi curat putin si tenul.

Mie malaiul mi se pare ideal ca si exfoliant deoarece lasa fata atat de fina cum putine creme reusesc. L-am aplicat pe fata umeda. Curata celulele moarte de la suprafata pielii. Dupa ce m-am spalat si m-am sters, am zis sa duc rasfatul pana la capat si m-am dat cu putina miere de salcam pe care am lasat-o pe fata un sfert de ora. Este intr-adevar lipicioasa, dar cu apa calduta se curata foarte bine si ganditi-va ce beneficii are asupra tenului.

Malaiul este un bun exfoliant pentru tenul gras sau mixt, ca si zaharul, insa tenului uscat sau sensibil s-ar putea sa nu-i faca asa bine, fiind abraziv.

Daca amestecati miere cu malai veti obtine un scrub ideal pentru zonele in care poate aveti pielea mai aspra cum ar fi coate, genunchi etc.

Un alt exfoliant natural este zatul de cafea, recomandat mai ales pentru celulita. L-am incercat si eu acum cativa ani de vreo doua ori mai mult de curiozitate, insa am renuntat repede, ca umpleam baia de zat😀 .

Un gomaj natural pentru corp despre care am citit, dar nu am incercat pana acum este cel cu sare de mare. Dermatologii spun ca daca dupa aceasta exfoliere cu sare, iti vei da cu ulei de masline, pielea ta va capata un aspect suplu si stralucitor.

Este recomandat totusi ca atunci cand vrei sa-ti pastrezi bronzul sa raresti exfolierea corpului sau a tenului.

Folositi din cand in cand ingredientele din bucatarie, ganditi-va ca sunt substante naturale, care fac doar bine pielii voastre.

O sa va vorbesc intr-o postare viitoare si despre un exfoliant din comert foarte bun pe care il am.😉

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte Fii mai frumoasă pe Facebook!

4 thoughts on “Scrub-ul bunicii

    1. O sa ma documentez mai mult si poate o sa incerc. Am mai folosit bicarbonat pentru albirea dintilor, nu stiam ca se poate folosi ca si scrub. Multumeesc pentru pont.

Leave a Reply

