Fashion

Diamonds are a girl’s best friend

Este ceea ce ne spune Marilyn Monroe intr-o celebra melodie si intr-un celebru film. Dar oare sa fie asa? Poate ca da, poate ca nu. Cred ca depinde si de noi, femeile.

Eu, de exemplu, nu sunt o ahtiata dupa bijuterii, insa trebuie sa recunosc ca imi plac. De ce imi plac? Pentru ca, asa cum spune si denumirea blogului meu, ne ajuta sa fim mai frumoase.

Ce ar fi “micuta rochie neagra” fara un colier stralucitor sau fara un inel splendid, care sa te sa te faca sa arati si mai frumoasa?

Cand eram adolescenta imi placeau bijuteriile de argint. Astea erau la moda si parca erau mai potrivite pentru tinere. Apoi a fost o perioada in care se purtau gablonturile. Erau dragute, colorate, parca si acum sunt frumoase si le-as purta, dar parca nu mai mult de cateva ori sau la cateva tinute sau cel mult un sezon.

Acum imi place ca dupa o perioada sa-mi schimb inelele pe care le port si variez intre aur si argint. Imi plac inelele simple, delicate eventual cu o pietricica stralucitoare sau mai multe si mici. Sa nu fie ceva extravagant, dar in acelasi timp sa fie ceva care sa-ti atraga pentru o clipa atentia la mana unei domnisoare.

Vedem pe mana mamelor noastre verighete pe care le poarta de-o viata si ne intrebam sau cel putin eu ma intreb, cum de nu s-au plictisit sa poarte aceeasi bijuterie de atatia ani. Adevarul este ca nici eu nu m-as plictisi daca as avea o verigheta asa:

Si cate modele superbe nu se gasesc astazi fata de ce era pe vremea parintilor nostri…

In fine, mai e pana ma marit asa ca sa revenim mai la “timpurile” noastre. Era de curand promovat pe facebook un concurs in care puteai castiga un inel de logodna cu diamant. Nu m-am putut abtine sa nu particip, ca doar cine stie? Nu am castigat eu mare lucru prin concursuri pana acum, dar stiti cum e, speranta moare ultima. Dupa ce m-am inscris, nu m-am putut abtine sa nu intru pe site-ul lor, unde am vazut cele mai frumoase inele de logodna. Cred ca si daca esti o fata careia sa nu-i placa bijuteriile, nu ai cum sa nu te indragostesti macar de un inel de acolo. Eu cel putin nu mi-am putut alege unul, pentru ca toate mi se par superbe.

Acum, stati linistite, ca nici de logodit nu cred ca ma logodesc prea curand, iar daca se va intampla, o sa aflati.😀😀😀

Pana una alta, haideti sa ne delectam cu videoclipul urmator si sa speram ca intr-o zi senina, mai devreme sau mai tarziu, vom avea pe deget un inel cu diamant. Iar daca nu, noi sa fim fericite si iubite…:*

3 thoughts on “Diamonds are a girl’s best friend

  1. Diamantele ar putea foarte bine să fie prietenii unei fete, dar mai degrabă o împing să spună ,,DA!” celui care i le oferă împreună cu o cerere în căsătorie… Dacă aş fi femeie nu m-aş da în vânt după aşa ceva… Cred că aş rămâne fidel(ă) argintului, pentru că mi se pare cel mai elegant în materie de bijuterii…

Leave a Reply

