Fără categorie

Demachiant Bioten fara parabeni

Pe piata este o noua gama Bioten de la Elmiplant. Eu am incercat pana acum demachiantele: cel cu miere si cimbrisor pentru ten normal/mixt si cel cu miere si galbenele pentru ten uscat/sensibil. Pe cel cu miere si cimbrisor recunosc ca doar l-am incercat, insa pe cel cu miere si galbenele il folosesc frecvent.

Mi se pare un lapte demachiant foarte bun, curata bine machiajul ochilor, chiar si rimelul care nu se lasa luat asa usor. Am avut si o lotiune demachianta pentru ochi sensibili de la Elmiplant, insa aceea nu curata deloc bine. Laptele demachiant il folosesc si pentru ochi si nu ustura deloc, plus ca are un miros absolut delicios. Lasa tenul curat, fin si da o senzatie de prospetime. Ce-mi place foarte mult la el este si ca nu are parabeni. In ultima vreme sunt la vanatoare de produse cosmetice fara parabeni, iar daca mai sunt si romanesti, sunt si mai incantata. Are 200 ml si costa vreo 10-11 lei.

Din aceeasi gama Bioten fac parte si Lotiunea tonica Bioten si crema hidratanta Bioten cu miere si galbenele sau cu miere si cimbrisor.

Eu le recomand. Sunt romanesti si foarte eficiente. Am folosit si eu produse scumpe, din afara, dar asta nu le-a garantat neaparat eficienta. Cred ca a fost mai mult efectul Placebo “Vai, am dat o groaza de bani, trebuie sa fie bun.” Si eu nu zic ca nu au fost bune. Insa si produsele noastre sunt bune si sunt mai ieftine pentru ca nu au taxe vamale si nici vreun brand pompos.

3 thoughts on “Demachiant Bioten fara parabeni

    1. Azi tocmai mi-am luat un demachiant si eram intre Bioten si Elmiplant cu gutuie. Am ales Elmiplant cu gutuie, mai mult de curiozitate, dar as reveni oricand la Bioten. Lotiunea nu am incercat-o, astept parerea ta.

Leave a Reply

