Health

Pila de unghii

Ca tot sunt la capitolul unghii, as vrea sa va vorbesc cate ceva si despre pila si cat de importanta este ea pentru a avea unghii sanatoase si frumoase.

In liceu mi se exfoliau tot timpul unghiile si nu intelegeam de ce. Culmea, atunci nu-mi faceam unghiile asa des, cel putin nu cu lacuri colorate.

Citind diverse articole, atat in reviste cat si pe net, mi-am dat seama ca vina o poarta pila de unghii si felul in care imi pilesc unghiile, dar mai ales pila.

In primul rand atunci foloseam o pila metalica. Asa: Acum am una asa:

Imi place ca cea din urma are si fete care netezesc unghia si o lasa fina.

Recunosc ca adesea ma tenteaza sa o folosesc si pe cea metalica, dar cand imi amintesc ce rau era cand mi se exfoliau unghiile, renunt.

Spuneam ca foarte mult conteaza si cum pilesti unghia. Am gasit un articol foarte interesant, pe care vi-l recomand, daca vreti sa aflati cum sa aveti unghii sanatoase si frumoase:

Cum sa iti pilesti corect unghiile

One thought on “Pila de unghii

Leave a Reply

