Health

Ulei cald pentru par

Va spuneam intr-un post trecut despre o masca cu ulei incalzit pe care o folosesc. Ei bine, am inceput sa o folosesc dupa ce am citit o gramada de articole pozitive despre cat de bune sunt uleiurile, de orice fel, pentru parul nostru. In special pentru parul degradat si uscat. Chiar daca pe al meu il supusesem la decolorare atunci cand m-am vopsit roscata si apoi m-am mai revopsit de cateva ori, nu pot spune ca aveam un par degradat. Totusi, cand am revenit la culoarea mea naturala, m-am gandit sa-l  rasfat putin. Asa ca din cand in cand amestec urmatoarele:

-ulei de migdale dulci

-ulei de masline

-ulei de ricin cu vitamina A

-ulei de germeni de grau

Le pun intr-o cescuta la incalzit la bain-marie. Amestecul trebuie sa fie cald, nu fierbinte. Il intind pe par si stau cu el vreo ora. Fiind cald, foliculii  se deschid si parul isi extrage tot ce e mai bun din ulei. Si mastile cu ulei cald ajuta parul sa creasca mai repede. Dupa ce spal parul cu sampon (de doua ori, caci uleiul iese destul de greu, mai ales daca te dai cu el si la radacina), il clatesc  cu apa rece, bineinteles avand grija sa nu ating scalpul. De fapt, eu recomand clatirea cu apa rece ultima oara de fiecare data cand va spalati parul, deoarece apa fierbinte deschide foliculii, iar cea rece ii inchide. Cand foliculii sunt inchisi, parul are mai multa stralucire.

Eu am incercat sa combin cat mai multe uleiuri pentru ca le-am avut si fiecare are calitatea lui, insa si daca folosesti doar unul dintre ele sau chiar altele (jojoba, cocos, argan etc), parul tau se va bucura la fel de mult si va fi mai hidratat si mai sanatos.

Nu uitati ca acum soarele va arde din ce in ce mai tare si parul nostru va fi afectat de razele violete si ultraviolete la fel cum este pielea sau ochii. O masca cu ulei cald va fi ideala pentru par din cand in cand.

:*:*:*

4 thoughts on “Ulei cald pentru par

Leave a Reply

