Reviews

De ce iubesc fardurile

Iubesc fardurile deoarece, asa cum spune si denumirea blogului meu, ne ajuta sa fim mai frumoase.

In acest post o sa vorbesc exclusiv despre fardurile de pleoape, deoarece acestea sunt preferatele mele.

Nu ma dau cu fond de ten, destul de rar cu ruj sau gloss, insa nu ies aproape niciodata din casa fara sa-mi dau macar cu mascara si putin creion la ochi…Si desi sunt mai mereu pe graba atunci cand trebuie sa plec, ce mai conteaza cateva secunde la un ochi si alte cateva la celalalt pentru a-mi da si putin fard?😀

Am multe culori, pentru ca asa era trusa, dar combinatiile mele preferate sunt urmatoarele:

  •  bej deschis cu maro (spre coltul ochiului);
  •   lila cu mov;
  •  verde deschis cu kaki.

Imi si plac nuantele, dar acestea sunt si cele care imi

evidentiaza cel mai bine ochii verzi.

Am gasit o poza mai veche, de cand experimentam eu😛

Fardurile mele de ochi preferate sunt cele de la Seventeen, insa recunosc ca folosesc si altele.

Eu am mai multe din varianta trio, care de obicei sunt culori complementare si le poti folosi pe toate trei la un singur machiaj sau macar doua dintre ele.

Au niste culori foarte frumoase si rezista aproape toata ziua pe pleoape.

Acum costa aproximativ 35 de lei. Eu mi le-am luat demult, nu mai stiu exact cat am dat pe ele, insa pot spune ca isi merita banii. Tine foarte mult, mai ales ca nu te dai de fiecare data cu acelasi fard.

Exista insa si varianta cu o singura culoare, care costa aproximativ 15 lei.

8 thoughts on “De ce iubesc fardurile

  1. Eu prefer fond de ten, blush si mascara si pe ultimul loc sunt fardurile🙂
    Cam scumpe cele de la Seventeen, mai bine Sleek-o paleta are 10 nuante si sunt foarte pigmentate si rezista mult pe pleoape, iar pretul e in jur de 35 de lei, dar dezavantajule ca se gasesc doar online.
    Imi plac mult nuantele alese de tine.

  2. Mie nu-mi place fdt-ul pentru ca se vede pe fata oricat de scump ar fi. Stiu fete care folosesc fond de ten foarte scump, de firma si tot le incarca fata. Plus ca ma enerveaza ca se ia pe telefonul mobil :))

  3. Poti sa folosesti de ex, fond de ten mineral si nu o sa se vada pe fata, e foarte natural, cam ca o pudra. Si mai sunt si alte fdt care nu se observa, depinde doar cate straturi iti dai🙂

    1. Mersi, Cris. Poti sa-mi dai si un nume de fdt mineral care stii ca e bun? In cazul in care mi se pune pata vreodata sa-mi iau fdt, sa am in minte un produs anume😛

  4. am avut unul de la Yves Rocher care nu se vedea deloc pe fata,depinde si de starea tenului,daca nu e hidratat chiar se vede urat oricat de scump ar fi

  5. Chiar, am si de Yves Rocher si e la fel de finut, incat nu se vede pe fata. Deci si asta e o varianta🙂

  6. Chiar citeam acum pe net despre fonduri de ten. Vad ca ma convingeti usor-usor.
    M-am uitat de Puretouch si gasisem pareri foarte pozitive despre Bourjois Healthy Mix Serum, care are o acoperire mica, exact ceea ce vreau eu, deoarece nu am probleme cu tenul; imi mai apare cate un cos razlet, insa nu e grav. O sa ma uit si de Yves Rocher.
    Aaa, Puretouch ma incanta ca nu are parabeni si conservanti, dar pe de alta parte e pulbere si sunt cam sceptica

Leave a Reply

