Health

Aluminiul din deodorant

Am tot citit in ultima vreme despre cat de periculoase sunt sarurile de aluminiu pe care le contin majoritatea deodorantelor si antiperspirantelor.

Pentru ca sunt sigura ca 90% dintre voi, ca si mine, va cumparati deodorante din hypermarket, m-am gandit sa scriu cate ceva despre acest subiect.

Iata ce am citit pe jurnalul.ro : “Atentie: Aluminiul din deodorante patrunde in organism si are efecte toxice asupra ficatului, rinichilor, oaselor sau creierului.” Si pe evz.ro : “Deodorantele cu saruri de aluminiu pot cauza cancer mamar”.

Asa ca, ultima oara m-am dus la raionul de deodorante hotarata sa-mi iau unul fara aluminiu. Am fost surprinsa sa vad ca singurul care nu avea saruri de aluminiu era cel de la Nivea (pure and natural action). Si credeti-ma ca m-am uitat aproape pe toate la ingrediente. Eu mi-am luat din cel roll-on. Stiu ca multora dintre voi vi se pare lipicios, insa cel de la Nivea e chiar ok si nu lasa urme pe haine.

  Exista oricum si in celelalte variante. Si are miros de iasomie.🙂

Din ce mai citeam eu pe forumuri legat de acest subiect, exista deodorante bio care nu contin parabeni sau saruri de aluminiu, dar care nu sunt foarte eficiente, adica la un momentdat mirosul neplacut isi face aparitia. Ceea ce mi se pare normal avand in vedere ca nu contin conservanti. Acestea se gasesc in farmacii sau la plafar, fie putetiface comenzi online de pe diferite site-uri cu produse bio.

Mai auzeam ca cei de la Fa au scos niste deodorante Skin-Friendly, insa nu m-am uitat inca in hypermarket.

In orice caz, eu sper ca veti fi curioase sa aflati mai multe despre acest subiect sau poate stiti deja si sa imi spuneti si mie mai multe. Mai ales daca ati descoperit deja deodorantul minune.

8 thoughts on “Aluminiul din deodorant

  1. Eu am incercat toate deodorantele ptr efort fizic si stres de la Nivea, Dove, Rexona, Fa, Garnier..am omis vreo marca?! Dar de sarurile de aluminiu chiar nu stiam.De parabeni aflasem. Faina ideea ta de articol:)

  2. Într-adevăr, Nivea este un deodorant de o calitate superioară faţă de celelalte produse. Nu mă miră că nu conţine aluminiu – mă bucură!

  3. Am auzit şi că aluminiul din organism duce la Alzheimer…Şi eu tot Nivea folosesc acum, dar o să încerc deodorantele minerale de la Bourjois😀

  4. Sa stii ca eu am incercat Nivea Pure&Natural si am renuntat pt ca nu era un anti-perspirant eficient. Majoritatea produselor cosmetice au ingrediente “problema” si eu cred ca viitorul sta in gamele “bio”.

  5. Eu am avut un antiperspirant stick bio şi nu a fost bun de nimic. Am mai încercat unul de la Amway despre care se zicea că nu are aluminiu şi nici ăla nu a fost foarte eficient. Mi-ai dat o idee cu Nivea. Thanks🙂

Leave a Reply

