Reviews

Tus de pleoape Farmasi

Mi-am luat de curand un tus de pleoape negru de la Farmasi. Eu nu ma dau foarte des cu tus, de aceea nu am vrut sa investesc foarte mult in acest tip de produs. Totusi, de cand mi l-am luat, m-am dat aproape zilnic cu el😀. Si asta pentru ca imi place. Pot face linii subtiri, are o pensula  cu care poti face atat linii subtiri cat si mai groase pentru un machiaj de seara. Este al doilea tus pe care il folosesc, dupa Miss Sporty, de care nu am fost chiar asa de multumita.

Are 5 g si pare cam mic, dar tine destul, mai ales daca nu te dai zilnic cu tus.

A costat doar 9 lei.

Mie mi se pare foarte frumos un machiaj alcatuit din tus de pleoape, mascara si ruj rosu.

Uite ce frumos i-a stat lui Adele machiata astfel la premiile Grammy de anul acesta:

4 thoughts on “Tus de pleoape Farmasi

  1. Elena bine ai revenit in blogosfera!
    Si eu am cateva produse de la Farmasi si raportul calitate-pret e chiar ok.
    Nu am testat tusul de la ei, dar poate o sa il cumpar si eu pe viitor pentru ca am auzit numai lucruri bune despre el.

Leave a Reply

