Fără categorie

Cosmetice Gerovital

Am decis ca in acest prim post sa va vorbesc despre cosmeticele Gerovital Plant. Asa cum spuneam si aici, sunt o adepta a cosmeticelor romanesti si incerc pe cat posibil sa-mi achizitionez cat mai multe produse autohtone. Sunt mai ieftine, dar asta nu inseamna ca nu sunt eficiente.

Gama Gerovital are foarte multe produse, dar eu o sa va vorbesc despre ce am incercat eu pana acum.

1. Lapte vitaminizant demachiant Gerovital Plant

Mi l-am cumparat de cand a aparut in noua formula, cu extract de floare de colt. M-a incantat faptul ca nu are conservanti (parabeni). Eu l-am folosit zilnic. Demachiaza foarte bine, are un miros frumos si o textura placuta. Este adresat celor peste 20 de ani, are 150 ml si costa aproximativ 10 lei.

2. Crema hidratanta (de zi) Gerovital Plant

Initial, am primit o mostra de la o prietena si mi-a placut foarte mult. Mi-am cumparat si nu am fost dezamagita. Nu are parabeni, miroase foarte frumos, intra repede in piele si lasa fata fina. Eu as recomanda-o tinerelor, fiind o crema blanda cu tenul, dar in acelasi timp, foarte hidratanta. Pentru cele peste 30 de ani, as recomanda varianta “pentru riduri”. Are 50 ml si costa aproximativ 16 lei.

3. Baton corector purificator Gerovital Plant

Mi l-am achizitionat de curand. Acopera petele, dar nu l-as recomanda celor cu un ten inchis, deoarece acesta are o singura culoare standard (deschisa). Pe el scrie ca este foarte eficient impreuna cu tratamentul pentru acnee de la GP. Nici acesta nu are parabeni.Costa in jur de 12 lei.

6 thoughts on “Cosmetice Gerovital

  1. Cu demachiant şi cu corector nu am treabă (doamne ajută!), dar clar mi-ar trebui o cremă hidratantă! Thanks!

Leave a Reply

